torsdag 23. juni 2011

mamma har fått veske-dilla...

 ...slapp av mamma, vær litt snill a!

Mai og snart juni har gått med til veske-sying.
Og jeg som trodde at jeg skulle slutte å sy vesker...

 Lett å bli hekta, og veldig moro når folk vil ha!
.
Disse veskene er utrolig praktiske, og nå syr jeg dem i tre forskjellige størrelser (alle på bildene over er store)
Skulderstroppen kan reguleres, så de mindre veskene kan brukes av både store barn og voksne.


Noen vil også ha vesker til å ha på skulderen, så jeg har sydd ett par av dem også.

PS: Blogger og jeg er visst ikke bestevenner om dagen, så derfor har det blitt langt mellom innleggene her på bloggen.
I tillegg likte ikke datamaskinen vår brus... 
Får håpe på bedre blogg-tider nå fremover! Ikke noe å si på sy-været ihvertfall!

God St.Hans!


5 kommentarer:

Hannelt sa...

Ja, det ser jeg! Masse flotte vesker, da :) Den kollobriapplikasjonen var søt. Hyggelig å se noe fra deg igjen. Du får holde brusen unna pcen fremover. God St. Hans til deg også!

TinaF sa...

Der har vi dem ja! Fy fader så flotte - skjønner godt at flere av disse har fått bein å gå på :)
Også så mange...! Jeg bøyer meg i støvet for veske-sying-tålmodigheten din ;)
God St.hans til deg også!
Stor klem :*

Frk.Virrum sa...

Kjempefine! Ja, dette er sommern for hobby og innekos..noe utevær er det jaggu ikke! :-) Godt du bruker været til noe nyttig!

Hege sa...

Kjempe fine vesker !!! Fikk lyst å sy en selv nå,men har aldri sydd vesker før.. Nydelig applikasjoner også :O)) Er det en liten hekkla blomst i midten tro ?? God Sakkthans :O)) Hilsen Hege :O)

Barbro sa...

Kjempe flott vesker!