søndag 29. januar 2012

store ord


Denne vesken er en bursdagsbestilling til ei av jentene på turningen,
noe som nok forklarer dekoren på lommen!


Vesken er i str M og sydd i kraftig canvas fra IKEA.
...

Nå er det lenge siden jeg har vist frem noe annet enn vesker og sånt, så da slenger jeg inn noe passende bilder av en tunika jeg sydde til meg selv tidlig på vinteren.
Og som jeg har bodd i siden!


Ingen store sprell her, men i en fasong og farge jeg liker godt.
Stoffene er vinterfrotté fra Hilco og stjerne-jersey fra Textart.



Etter at bildene ble tatt, er det kommet en spesialbestilt knapp fra snella&petronella i stjernen foran med det klingende ordet : wish 


Ønsker dere en deilig søndag!

4 kommentarer:

TinaF sa...

Kjempefin veske og nydeligste tunikaen! God søndag!! Her er det Marcialonga og Disney on Ice på programmet :)

Unknown sa...

Fine vesker og fin tunika du har sydd. Vinterfrotte'n ser bare så herlig ut :-)Fin søndag til deg også!

Maria sa...

Den kjolen skjønner jeg du har brukt, den var lekker:)

house of hopen sa...

Så tøff veske. Den blir sikkert ivrig brukt. Det er moro med broderte tekster, lekkert blir det...
Den tunika'n syns jeg du må hive på slik at vi får se noen action bilder...Kom igjen a'!!! Lekker modell. Var på biblioteket i dag og oppdaget at det var noen fine mønstre på tunika'r i det siste Sy Magasinet, så det skal jeg kjøpe. Nå vil jeg jammen meg sy noe til meg selv, så er det greit å ha noe annet enn kjoler for en gangs skyld. Klem fra Sol og bra jobba!